Napi blog – Február 23.

Piszok nehéz egy nap volt…

K-val háromnegyed hatkor keltünk, hogy legyen időnk még legalább néhány csésze milky oolong teára, mielőtt nekiindulunk a napnak. Ő egyébként a profi edzői hivatása mellett kaszkadőrként keresi a zsírokenyérre valót, ma pedig ellátás nélküli forgatási napjuk volt, így reggel villámsebesen kellett összeraknom valami értelmes, egész napra szóló ellátmányt. 5:45 és 6:15 között elkészült egy adag zabkása, egy fehérjés banánturmix és szépen elcsomagoltam az előző napról megmaradt (dupla adagot főztem) pestos-csirkés pennét neki. Ez új egyéni rekord… Főleg mivel közben még magamnak is összerittyentettem egy jó kis banánturmixot.

FotorCreated

Innentől pedig indult a banzai; volt itt kérem munkahelyi botrány, nagyon durva “beleállós” tárgyalás a főnökkel, gyerekeknek tartott sportszakkör, előtte-közben-utána pedig e-mail hegyek tömkelegén próbáltam átrágni magamat. Nem is beszélve a FB-on érkező üzenetekről és ask kérdésekről.

Tiszta szívemből gyűlölöm ezt mondani, de lassan el fog jönni az a pont, amikor bizonyos e-mailekre egy kedves-udvarias sablon választ fogok küldeni, amiben megadom a tanácsadás linkjét. És most nem dramatizálni próbálok – én ezt tényleg utálom… K. a megmondhatója, hogy egy-egy személyes konzultáció után szinte lelki beteg vagyok, amikor a “mennyivel tartozom” részhez érünk, hiszen szívesen segítek, örömmel beszélgetek és általában én is nagyon jól érzem magam a klienseim társaságában. Érdekelnek az emberek és az a legnagyobb boldogság, amikor valakinek sikerül adnom valamit az életéhez. Nagyon zavarban vagyok ezekben a helyzetekben, nem szeretek bármit is elfogadni azért, mert megosztom azt, ami a fejemben van…

Ugyanakkor eljut lassan a ShapeShifter arra a pontra, amikor nem megy másképpen. Most naponta 10-12 e-mail érkezik, aminek egyébként nagyon örülök, elképesztően aranyosan vagytok és nagyon jól esik minden kedves szó, minden csepp bizalom és megbecsülés, amit kapok tőletek. Szívből köszönöm. Nagyon igyekszem mindenkinek válaszolni, segíteni, örömet okozni. De… Szent igaz, hogy általában 15 perc elég egy válaszlevélre – hiszen csak egy pár kérdésről van szó – azonban 10 levél esetében ez már több, mint 2 óra. Bocsássatok meg, nagyon pökhendinek hangzik, de egyáltalán nem annak szánom: fizikailag nincsen erre ennyi időm. Mert az étrendeseimtől, a projektjeimtől, a civil munkámtól és a magánéletemből kell elvennem. Azokból pedig így is sokat kivesz a közösségi jelenlét, a blog és a sport… Ezt remélem meg tudjátok érteni… 😦

Úgyhogy azoktól, akiknek az e-mailben és FB priviben feltett kérdéseire esetleg akiknek a jövőben a konzultáció lehetőségét tudom felajánlani, előre is elnézést kérek. Írjatok nekem bátran, csak kérlek ne vegyétek zokon, ha a hosszabb válaszokat igénylő megkeresésekre ilyen módon tudok csak reagálni. Eddig se volt ez a hobbi egy gyaloggalopp, de most kezdek nagyon kevés lenni napi 24 órához, ezt pedig muszáj valahogy orvosolnom mielőtt én látom a kárát.

 

text-seperator

ÉTKEZÉSEK

 

Első étkezés: Hajnalban még nem igen kívántam semmi komolyabb ételt, így egy fehérjés banánturmixot készítettem magamnak. 120g banán, 200ml 1,5%-os laktózmentes tej, 150ml víz, 30g tejsavó fehérjepor (íz: almáspite vanília öntettel)

banana-honey-smoothie

 

Második étkezés: Nem volt időm enni, csak gyorsan összedobtam valamit amitől reméltem, hogy elvonja a figyelmemet a behorpadó hasamról. 180g zsírszegény túrót leturmixoltam, majd ebbe kevertem bele 63g gránátalmát. Ez még a tegnapi vérengzésemből maradt meg.

IMG_1825

 

Harmadik étkezés: Még mindig nem volt időm. Egy zabkására futotta a kreativitásból és az energiából – na de az milyen zabkása lett!! Túrórudi ízű, kéremszépen. Aki nem hiszi, járjon utána: 60g zabpehely, 150ml 1,5%-os laktózmentes tej, 150ml víz, energiamentes édesítőszer és 10g fekete kakaópor. Az elkészült zabkása közepére kanalaztam a megintcsak 180g zsírszegény túróból készült édes túrókrémet. Az ebéd után rövidesen indulnom kellett a gyerekekhez (nem, nem sajátok 😀 )az iskolába – útközben pedig még megleptem magam egy Cerbona müzliszelettel (kakaós-mogyorós, hozzáadott cukor nélkül).

IMG_1828

 

Negyedik étkezés: Itt már mocsok fáradt voltam egy gyerekfoglalkozás és egy tárgyalás után. És amikor azt mondom, hogy “mocsok fáradt”, akkor a legmocskosabb mocsok fáradtat vízionalizáld. Fél lábbal. Miután átment rajta egy busz. Kaptam K-tól egy Cserpes szendvicset, amit otthon atomjaira szedtem lemérni, majd újból összeraktam. 150g olívás ciabatta, 30g serrano sonka, 30g natúr sajtkrém, 40g trappista sajt, plusz egy kis jégsaláta, aminek ilyen mennyiségben elenyésző az energiatartalma, szóra sem érdemes.

Cserpes kicsi1

 

Ötödik étkezés: Miután kicsit sikerült magamhoz térni a szendvicstől, még elmentünk edzeni is egyet. Ez után jött a szokásos 30g tejsavó fehérjepor vízzel, illetve edzés alatt a BCAA. Edzés után még tervben volt valami értelmesebb vacsora (túrókrém, fagyott gyümölcs) de az ajtón belépve úgy estünk a kanapéra, mint két szép kupac krumpli. Na sebaj.

 

Összesen: 1848 kcal; 184g szh; 135g állati fehérje; 28g növényi fehérje; 52g zsír

 

text-seperator

EDZÉS

Ennyi, kész, a fenekem összes apró külső-belső izma beadta a kollektív felmondását és Hawaii-ra költözött delfinekkel úszkálni meg fűszoknyát viselni. Azt mondták, hogy elmehetek a jó büdös francba itt zöld k-bandes smith keretes mélyguggolásaimmal. Annyira felhergelték magukat a dolgon, hogy a sorozatok alatt a pulzusomat egészen 150-ig lőtték fel. Szerintem kicsit túlreagálják a dolgot, de sebaj, majd megenyhülnek. Úgy veszem észre a hamstring is erősen gondolkozik, hogy neki is vakációznia kellene egyet, bár ő nem panaszkodott ennyire hangosan a féllábas combhajlítózásra.

Egyébként nem értem, hogy mi bajuk van, mert ha nem csinálnánk mindezt, akkor K. sem lenne teljesen rájuk tapadva, ráadásul láthatóan jót tesz az edzés – tegnap a nyújtás közben életemben először meg tudtam érinteni a térdeimet a homlokommal úgy, hogy álló pozícióból hajtottam ketté magamat előre dőlve. Nem gondoltam volna, hogy valaha is képes leszek erre.

IMG_0248

Az edzés végén a pulzusmérő óra azt mutatta, hogy 360 kcal-nál járok, így még rádobtam 13 perc lassú, 130-as pulzusos kocogást is. Az edzés végi mérleg 511 kcal volt, a 400 kcal céldeficit mára is kipipálva. 

Btw kértek edzéstervet? Na jó… Rövidnek tűnik, de nem volt az. Bugyiig izzasztó, a band miatt elképzelhetetlen izmokat megdolgoztató edzés volt és 1óra 20 percet vett igénybe (telefon buzerálás nélkül!)

text-seperator

Front plank TRX-en alkar tartásban // 3 kör, 40mp tartás-20mp pihi

Side plank TRX-en alkar tartásban // 3 kör, 30-30mp, nonstop

 

Combfeszítő 1 lábbal // 6×12, 20kg

K-band slow-mo nyitás // 6x2x6 lépés, zöld szalag

 

Szabályos mélyguggolás smith-kereten k-banddel // 6×12, zöld szalag, 120mp pihenő

 

Combhajlító 1 lábbal // 6×12, 2x9kg – 2×13,5kg – 2x9kg

 

Kardio: 13 perc kocogás (körülbelül 2-2,3km de őszintén szólva nem figyeltem…)

Kommentálj, kérdezz, mesélj! :)

