Napi blog – Május 2.

Péntek este a XI. kerület baleseti sebészetén ücsörögve mohón böngésztem az internetet valamilyen használható információ után; mindenáron meg akartam tudni lehetőleg azonnal, hogy a tetanusz oltással lehet-e futni. Megnyertem magamnak ugyanis – ezt is, meg egy finom kis öt oltásos veszettség sorozatot is. Amúgy rettegek a tűtől. Just sayin’.

25.jpg

Szólítottak, beléptem. Röviden elmeséltem előadtam a nővérkének a kis történetemet: meg szerettem volna menteni egy elütött cicát. Sikerült megharapnia a bőrkabátomon és pulóveremen keresztül is (ami egyébként egy teljesen érthető reakció volt tőle). Sajnos minden hiábavaló volt; szegény elpusztult mielőtt beértünk volna vele a Délpesti Állatkórházba. Megfigyelhető állat nincs, harapott seb van.

A jegyzőkönyv kiment az ÁNTSZ-nek – ők adják ki a veszettség elleni vakcinát majd. Amit a háziorvosomnak kell belém adagolnia – akiről amúgy fogalmam sincs, hogy kicsoda, mert sacc. 10 éve nem voltam orvosnál… A tetanuszt ott helyben megkaptam egy másik nővérkétől. Szerettem volna, ha a hétvégi 30 kilométer futásomra való tekintettel nem fenékbe és nem combba kapom, de megnyugtattak, hogy kutya bajom nem lesz tőle.

Hát volt. 

Magát a szurit meg sem éreztem, de a mellékhatásként gyakran emlegetett izomlázszerű fájdalom vasárnap érte el a tetőfokát. Igen ám, csakhogy ennek köze nem volt az “izomlázhoz”. Nem tompa fájdalom volt és nem segített rajta a mozgás. Minden egyes lépésnél azt éreztem, hogy izzó vassal szaggatják rólam a húst… Ennyit a hétvégi harmincasról.

SOS újratervezés, hisztiroham, lázas tervezgetés – a maradék négy héttel akkor mégis hogyan tudunk a lehető legokosabban gazdálkodni. Végül abban maradtunk Barbival, hogy szerda délután fogjuk megfutni a távot – ha esik, ha fúj, mindegy. A slussz poén az, hogy munkaidő után lesz csak rá időnk, 5 óra magasságában Hát, kíváncsi vagyok mit sikerül összehozni…

És a tanulság? Semmi. Néha van ez így.

A nővérke ugyan kifejezte nekem abbéli reményét, hogy most egy jó időre elment a kedvem attól, hogy kóbor állatoknak akarjak segíteni (“Tudom, hogy nagyon szomorú ez, de nem szabad hozzányúlni”), de nagyobbat nem is tévedhetett volna. Ezután sem leszek soha hajlandó elnézni egy szenvedő állat fölött. Főleg most nem, hogy már be is vagyok oltva mindenre. Hah! 

 

text-seperator

ÉTKEZÉS

 

letöltés

ELSŐ ÉTKEZÉS – 06:00

Már egy ideje hajnalban (is) járunk edzeni, de ez most különösen rohanósra sikerült. Lévén tegnap este nem igen ettem szénhidrátot, egy banánt (110g) bedobtam, hogy legyen miből emelni a súlyokat.

 

MÁSODIK ÉTKEZÉS – 08:30

Az edzés után 30g tejsavó fehérjepor jött vízzel, majd hazafele az autóban eltűnt egy Biotech márkájú Oats&Nuts zabszelet is.

 

HARMADIK ÉTKEZÉS – 12:30

Munka, pörgés és mászkálás közben megálltunk a Guru-ban ebédelni egyet. Nem tudom miért éri meg nekik ingyen adni az extra méretű salátát, de lényeg a lényeg: ha helyben fogyasztasz, akkor konkrétan egy lavórnyi ételt tesznek eléd… Öntetnek olíva olaj lett volna – ezt nem kértem rá. Pontos tápértéket nem tudok, saccoltam: 250g jégsaláta, 30g lilahagyma, 130g csirkemell, 70g feta sajt. Desszert gyanánt egy gombóc fagyival koronáztuk meg a hazautat.

IMG_2626.JPG

 

NEGYEDIK ÉTKEZÉS – 13:00-17:00

Munka közben eleszegettem 2db (340g) idared almát és 20g mandulát. Előbbi mindig van itthon kilószámra – nagyon szeretem, mert sokáig eltelít és bőven belefér a keretembe.

 

73d58212e2d848fe22770de5c9dd1b85ÖTÖDIK ÉTKEZÉS – 17:30

Lépcsős edzés előtt zabkása: 50g zabpehely, 100ml 1,5%-os bio tej,  víz 30g tejsavó fehérjepor utólag belekeverve. Soha nem menjetek intervallum edzésre anélkül, hogy feltöltöttetek volna szénhidráttal…

 

HATODIK ÉTKEZÉS – 22:00

Lépcsős edzésről hazaesve jött a jutalom: túrókrém fagyott gyümölcsökkel. 180g zsírszegény túró, pici víz, energiamentes édesítőszer, pár csepp 100%-os bio citrom illóolaj, 150g mirelit erdei gyümölcs

IMG_0961

 

ÖSSZESEN: 1726 kcal; 163g szh; 129+20g fehérje; 48g zsír

 

text-seperator

EDZÉS – reggel

Lévén futni még mindig esélytelen, maradt a kondizás. Amit az oltás, illetve az ellentétes oldalon megjelent nyirokcsomó duzzanat megengedett…

 

Front plank TRX-en: 1 x 90 másodperc

Side plank TRX-en: 3 x 45 másodperc / oldal

 

Bicepsz állva, kézivel: 1 x 10 x 7kg // 3 x 4 x 12kg // 1 x 3 x 12kg

Oldalemelés kézivel: 1 x 10 x 4kg // 4 x 8 x 5kg

K-band nyitás + megtartás: zöld szalag, 5mp tartás

 

21-ezés rúddal: 6 x 3 x 7-10 (10kg-os rúd)

Előre emelés: 2 x 8 x 7kg // 1 x 8 x 8kg // 2 x 8 x 9kg

 

K-band mélyguggolás szabadon, súly nélkül: 2 x 20 (zöld)

 

K-band guggolás súllyal: 4 x 10 (zöld), 20kg rúd + 10kg tárcsa

 

30 perc kung-fu. Mert ha már az ember párja kung-fu világbajnok és tanár, akkor miért is ne kezdjen el tanulni tőle..? 🙂 Egyelőre nagyon lelkesít és szeretem csinálni. Még akkor is, ha elég sok a “házi” és egyébként kegyetlenül fárasztó is.

 

EDZÉS – este

Mind the Step lépcsős intervallum edzésen vettem részt este. Összesen 47 szakaszt futottam meg és a köztes állomásokon 48 guggolást végeztünk. Ezen felül a mostani edzés erősítő részében fekvőztünk a hasaztunk is.

Lezárásképpen Kristóf páros nyújtást mutatott a csapatnak. Én ez elől azonnal elkezdtem elmenekülni – tudom, hogy ez az én egyéni hülyeségem, de nem szeretem ha a legközelebbi szeretteimen kívül bárki hozzám ér  – de vissza lettem hívva én is a feladathoz. Hála az égnek ő mutatta be rajtam a feladatokat, így mindenki boldog volt és én is magasabb lettem pár centivel… 🙂

13094335_1294788530548590_1391346940265635434_n.jpg

Hát.. Marha pörgős és fárasztó nap volt. Szó mi szó.

 

Kommentálj, kérdezz, mesélj! :)

